Store Hestedag 2008
Foto: Knud Bonke

Knabstrupper Show

Der var heste til enhver smag og størrelse og heste i alle farver!
Knud Bonke var på pletten med kameraet og fik disse dejlige billeder af Showholdet 2008. Lis Diemer havde styr på deltagernes navne, både de 4 - og 2 benede.

Hvidfødt kat.1.: Tonkas Nashanti og Christa Raahauges datter.

Pony m. rytter og trækker er Majco’s Spillop, Sille og far Villy.

Monna og Hefaistos. Ponysulky: Henriette Olsgaard og Simon, ponyen er Majco’s equus Maximus.
Stor halvplettet vallak: Mogens Brandt og Faustino (springer). Hefaistos, Zidney, Victory og Maximus.
Vogn med pony 2-spand: Kenneth og Willy fra stutteri Zennies med Oline og Fabiola sammen med Casper Pejtersen m. Majco’s Rebel (Rød åring m. sne på kryds), og Mr. Plet og Tonkas Nashanti. Stor vogn: Phillip, Ulla og Veika fra Niels Mejnert. (Brun hoppe)
Brun hoppe: Nymands Zidney og Regitze. Pernille og Victor(y)? fra Niels M. ( far: Uffe Korshøjgaard)
Plettet kat.1. Mr. Plet ukendt afstamning. Majken. Rex Tofthøj og Gittes Møllers datter Marlene (springer)