Knabstrupperforeningen for Danmark's ARKIV
Knabstrupperforeningen for Danmark's ARCHIVE

Fra Vilhelmsborg d. 27. september 2003, alle 5 fremstillede heste i nummerrækkefølge:

Norrings Carisma 666,75 (ikke bestået)

Kat.nr. 19 Mocca Kjærgaard

Mål: stg: 125 bånd: 132 gjord: 145 pibe: 17

Beskrivelse: Harmonisk kategori III ponyhingst af god type. Udtryksfuldt hoved, velformet men lavt ansat hals. Ret god skulder, lidt umarkeret manke. Muskuløst kryds. Lemmerne passende føre, fransk venstre for. Bevægelsen kort i skridt, ret god i trav og galop.

Karakterer: 8 7 7 8 – 6 7 – 7 7 – 7 (kåret)

Pokal for bedste hingst.

Kat.nr. 20 Romario van de Wilpsedijk

Mål: stg: 81 bånd: 86 gjord: 107 pibe: 12

Beskrivelse: Miniaturehingst af ret god type. Almindeligt hoved, kraftig lavt ansat hals. Ret god skulder og manke. Muskuløst kryds. Lemmerne jævnt føre, fransk for, brudte tåakser bag. Bevægelsen god i skridt, ret god og fremadgribende trav, ret god galop.

Karakterer: 7 6 7 8 – 6 5 – 6 7 – 7 (kåret)

Pokal for bedste materialprøve

Stavsdal's Bailey 584 (ikke bestået)

Zenia 743 (bestået), Pokal for bedste hoppematerialprøve.

Knabstrupperforeningen for Danmark - Arkivside med gammelt materiale som ikke er overført til den nye side, Knab.dk